بازیهای Paradigm وJust Die به عنوان بازی رایگان EGS برای هفته آینده تأیید شده است

بازیهای Paradigm وJust Die به عنوان بازی رایگان EGS برای هفته آینده تأیید شده است

فروشگاه Epic Games مدتی است که هر هفته چند بازی رایگان ارائه می‌کند و طبق معمول، ویترین مجموعه بازی‌های رایگان خود را برای هفته آینده معرفی کرده است.

 

بازی اول Jacob Janerka’s Paradigm است، یک ماجراجویی پسا آخرالزمانی از سال 2017 که با تحسین منتقدان و مخاطبان روبرو شده است. بازی دوم، عنوان ماجراجویی Co-op Just Die Already از توسعه دهنده DoubleMoose Games است که سال گذشته منتشر شد. Paradigm و Just Die Already جایگزین بازی‌های رایگان فعلی فروشگاه Epic Games - Amnesia: Rebirth و Riverbond خواهند شد. این دو بازی از 28 آوریل تا 5 می برای دانلود در دسترس خواهند بود.

 

فروشگاه اپیک گیمز سال گذشته 89 عنوان رایگان منتشر کرد، از جمله، اما نه محدود به نسخه‌های مطرحی مانند Control و Shenmue 3، و غیره. اخیرا سونی نیز مبلغ یک میلیارد دلار در Epic Games سرمایه گذاری کرده است. Epic Games همچنین  Unreal Engine 5 را برای توسعه‌دهندگان راه‌اندازی کرده است.

کلمات کلیدی :

Paradigm

Just Die

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازیهای Paradigm وJust Die به عنوان بازی رایگان EGS برای هفته آینده تأیید شده است

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/31e7

خبرنامه بازی ها

گالری